· Виручка групи Renault від реалізації за квартал становить 10 546 млн. євро. Це зростання на 13% пояснюється, головним чином, гарним станом європейського ринку і успіхом комерційної пропозиції Групи.
· У третьому кварталі 2016 року обсяг продажів Групи зріс на 16%, що становить 721 741 автомобіль при зростанні ринку в 5%.
· В Європі, де ринок зріс на 5,3%, продажі Групи збільшилися на 11,3%. Успіх нових моделей і стабільні продажі Clio 4, Captur і автомобілів марки Dacia дозволяють Групі збільшити свою частку ринку на 0,5 пункти.
· За межами Європи прогрес Групи склав 21,5%, особливо значне зростання відзначається в регіоні Африка, Близький Схід, Індія (+85%). У всіх регіонах відзначається зростання частки ринку.
· Група підтверджує свої цілі на рік.
У третьому кварталі у всіх регіонах триває зростання частки ринку
На світовому автомобільному ринку, що виріс на 5%, обсяг продажів групи Renault виріс на 16% і становить 721 741 автомобіль. Частка ринку склала 3,3% (+0,3 пункти).
Група продовжить отримувати користь з оновлення своєї комерційної пропозиції на динамічному європейському ринку (+5,3%), де продажі Групи зросли на 11,3%, а частка ринку досягла 9,5% (+0,5 пункти).
Обсяг продажів окремо марки Renault виріс на 8,1% завдяки успіху нових моделей Mégane, Kadjar, Espace і Talisman. Clio 4 залишається 2-м автомобілем, що продається найбільше в Європі, а Captur - 1-й кросовер в своїй категорії. Серед електромобілів частка ринку Renault в Європі досягла в третьому кварталі 20,8%, продажу ZOE виросли на 22,4%. Продажі марки Dacia виросли на 22,1%, зокрема, завдяки успіхам Sandero Stepway і Duster.
У Франції продажі Групи зросли на 3,9% (або 123 000 автомобілів) за квартал, випереджаючи ринок. П'ять моделей Групи входять в перелік топ 10 легкових автомобілів, що продаються найбільше, за сукупними показниками на кінець вересня, в якому перше місце належить Clio 4. Captur є лідером на своєму сегменті. Sandero зберігає позиції моделі, що продається найбільше серед легкових автомобілів, як по сукупним результатами, так і окремо за квартал.
За межами Європи, незважаючи на нестійкість російського, бразильського та алжирського ринків, продажі Групи в третьому кварталі зросли на 21,5%. Частка ринку Групи збільшилася у всіх регіонах.
В регіоні Африка, Близький Схід, Індія обсяг продажів Групи зріс на 85%, з часткою ринку в 6,4% (+2,7 пункти).
В Ірані зберігається тенденція розвитку, що намітилася в першому півріччі 2016 р. Завдяки успіхам Logan і Sandero Група збільшила обсяг поставок на 135,5%. Належна їй частка ринку досягла 9,6% (+2,9 пункти).
В Індії, на фоні ринку, що виріс на 17%, Renault в сім разів збільшила свої продажі за рахунок успіху Kwid. З початку року було продано 82 771 Kwid, причому продаж 34 350 з них припав на третій квартал.
У країнах Магрибу, де ринок скоротився на 15%, продажі Групи зросли на 13,6%. Частка ринку збільшилася на 10,6 пункти і склала рекордні 42,2%. В Алжирі ринок продовжує страждати від нового законодавства, спрямованого на обмеження імпорту. У цьому контексті марка Renault зміцнює свої лідируючі позиції в країні, де їй належить частка ринку в 63,1% (+29,2 пункти). Топ 3 автомобіля, що продаються найбільше: Symbol і Sandero, вироблені на заводі в Орані, і Logan.
В Американському регіоні частка ринку Групи, збільшившись на 0,2 пункти, досягає 6,9%.
Марка Renault користується всією можливою вигодою з відновлення ринку Аргентини (+12,7%), де її продажі піднялися на 21,7%. У Бразилії, де ринок значно скоротився (-17%), Група успішно відстоює свої позиції, а частка ринку, що їй належить, збільшилася до 7,8% (+0,4 пункти). Запуск Duster Oroch в наприкінці 2015 року і очікуваний в недалекому майбутньому запуск Alaskan дозволять Групі розширити свою комерційну пропозицію і увійти до сегменту пікапів.
В регіоні Євразія частка ринку Групи досягла 12,4% (+0,7 пункти). У Росії, де продажі всіх марок знизилися на 15,1%, Renault відстоює свої позиції, показуючи помірне скорочення на 4,7%. Так, належна їй частка ринку зросла до 8,3% (+0,9 пункти) завдяки вдалому запуску Kaptur, на який з моменту запуску в червні 2016 р. оформлено 7 500 замовлень. У Туреччині Група зіткнулася з відхиленням ринку і її продажі знизилися на 23,1%.
В Азіатсько-тихоокеанському регіоні на тлі зростання ринку на 11,5% обсяг продажів Групи збільшився на 25,6%. У Південній Кореї, першому ринку Групи в регіоні, Renault Samsung Motors відзначає зростання на 24,5%, пов'язаний з успіхом нового седана SM6 і кросовера QM6. Частка ринку виросла до 6,3% (+1,9 пункти). У Китаї, в очікуванні майбутнього випуску Koleos, в березні стартували продажі Kadjar, які склали 10 686 автомобілів (з них 6 032 тільки в третьому кварталі). Мережа продажів має до кінця року розширитися до 150 дилерів (в даний час 125).
Виручка від реалізації за квартал за секторами
У третьому кварталі 2016 р. виручка Групи від реалізації склала 10 546 млн. євро, що на 13,0% більше, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (+16,7% без врахування різниці валютного курсу).
Виручка від реалізації автомобільного сектора склала 9 989 млн. євро (+13,5%) завдяки збільшенню обсягів продажів (+10,7 пункти) і цінового ефекту (+4,6 пункти). Ціновий ефект надає позитивного впливу внаслідок підвищення цін на ринках, що розвиваються з метою компенсувати падіння курсів місцевих валют, а також за рахунок недавніх запусків. Зростання обсягів продажів партнерам (+1,8 пункти) відображає динаміку наших продажів CKD* в Ірані і Китаї, також збільшення виробництва автомобілів для наших партнерів у Європі. Зміцнення євро по відношенню до валютного кошика (аргентинське песо, фунт стерлінгів) мало негативний вплив в розмірі 3,8 пункти. Співвідношення асортимент/ціна в цьому кварталі негативно (-2,5 пункти), головним чином, через вплив Kwid на продажі Групи.
Фінансування продажів (RCI Banque) принесло в третьому кварталі в виручку Групи від реалізації суму в 557 млн. євро, що на 4,3% більше, ніж в 2015 р. Число нових договорів про фінансування зросло на 10,0%. Середня цифра непогашених кредитів зросла на 17,5% до 33,9 млрд. євро.
Прогнози на 2016 рік
З 2016 року світовий ринок повинен зрости приблизно на +1,7% в порівнянні з 2015 р. По відношенню до європейського і французького ринків очікується зростання за період як мінімум на 5%.
На міжнародному рівні бразильський і російський ринки, очевидно, скоротяться: бразильський на - 15%-20%, а російський на - 12%. Китай (від +4% до 5%) і Індія (від +7% до +9%) навпаки, повинні продовжити своє зростання.
На цьому фоні група Renault (в порівнянному складі) підтверджує свої цільові показники на 2016 рік:
· Продовжити збільшувати обсяги продажів і виручку від реалізації (при незмінних валютних курсах);
· Продовжити поліпшення показника валового прибутку Групи;
· Формувати позитивний потік вільних грошових коштів від операційної діяльності автомобільного сектора.
Консолідована виручка від реалізації групи Renault
(в млн. євро) |
2016 |
2015 |
Зміна 2016/2015 |
1 квартал |
|
|
|
Автомобільний сектор |
9 942 |
8 829 |
+12,6 % |
Фінансування продажів |
547 |
559 |
-2,1 % |
Всього |
10 489 |
9 388 |
+11,7 % |
2 квартал |
|
|
|
Автомобільний сектор |
14 136 |
12 236 |
+15,5 % |
Фінансування продажів |
560 |
573 |
-2,3 % |
Всього |
14 696 |
12 809 |
+14,7 % |
3 квартал |
|
|
|
Автомобільний сектор |
9 989 |
8 802 |
+13,5 % |
Фінансування продажів |
557 |
534 |
+4,3 % |
Всього |
10 546 |
9 336 |
+13,0 % |
9 місяців |
|
|
|
Автомобільний сектор |
34 067 |
29 867 |
+14,1 % |
Фінансування продажів |
1 664 |
1 666 |
-0,1 % |
Всього |
35 731 |
31 533 |
+13,3 % |
*CKD: Complete Knock Down – великовузлове складання.